oHFw4xpjSFN1Cb0zBlxGcQxjqLc Sakuradaisy: REVIEW: Organic Aid Vitamin E Moisturizing Cream

Saturday 2 November 2013

REVIEW: Organic Aid Vitamin E Moisturizing Cream

Assalamualaikum..

Dalam entry yang lepas sy ada bgtau yg sy guna Organic Aid Vitamin E Moisturizing Cream bersama dengan pencuci muka Sebamed. Kali ni nak buat review tentang krim ni..



Krim ni boleh cari kat guardian @ watsons. harga dalam rm15..ada jgak starter pack yang include skali dengan pencuci muka. yang saya beli ni botol saiz paling kecil. sebab nak cuba dulu kan, tengok kesesuaian dengan kulit.

Dah 5 bulan guna krim ni..sekarang tak guna dh,,sebab kulit dh lembap hasil makan gla complex shaklee. tekstur nya pekat dan berbau wangi..bila sapu kulit tak akan rasa berminyak..tapi lepas dah lama2 tu memang berminyak jgak la..yang bagusnya krim ni tak membuatkan sy breakout. cuma jerawat halus masih tak mau hilang..huhu

sy bagi 3 bintang la kat krim ni..sebab tak membreakoutkn..hehe. kalau sesiapa yang kulit sangat kering, rasanya ni bukan moisturizer yang sesuai untuk anda sebab dia tak melembapkan sgt pun. lepas sejam dua kulit memang berminyak tapi bila cuci muka kulit tetap mengelupas.

Bersyukur la pada sesiapa yang ada kulit cantik tak ada masalah tak perlu tempek apa2 krim.huhu. Sekian review untuk hari ini..good luck dalam pencarian produk yang sesuai untuk kulit anda :)


No comments:

Post a Comment